Zvládanie náročných situácií v predaji

Sales Academy Začína o

Zvládanie náročných situácií v predaji

Termíny Miesta Cena kurzu
19. september 2017 BRATISLAVA | Apollo Hotel 144,00 € s DPH
25. október 2017 BRATISLAVA | Apollo Hotel 144,00 € s DPH


Naučte sa, ako prezentovať a obhájiť cenu, ako spracúvať námietky či ako postupovať pri nesúhlase klienta.

Schopnosť predávať je extrémne žiadaná. Ak budete dostatočne presvedčivý, máte veľkú šancu dosiahnuť úspech. Cesta k nemu však nie je jednoduchá. Okrem základných osobnostných predpokladov si vyžaduje osvojenie si rozličných predajných techník. Ich správnym využívaním dokážete zvládnuť aj tie najnáročnejšie situácie s vašimi obchodnými partnermi.

Príďte sa inšpirovať a odniesť si praktické tipy, ktoré budete schopní aplikovať vo svojej obchodníckej praxi.

V čom sa zdokonalíte na TREND Sales Academy:

  • Zistíte aké sú vaše silné stránky ako obchodníka a čo je pre vás v procese predaja namáhavé
  • Ako predávať rozdielnym klientom a ako ich typologicky rozlíšiť
  • Čo sú opodstatnené námietky oproti falošným a ako na ne reagovať
  • Ako prezentovať cenu produktu či riešenia a čo v prípade, keď klient tlačí do nevýhodných podmienok

Pre koho je seminár určený

  • Riaditelia predaja
  • Manažéri predaja
  • Predajcovia a obchodníci
  • Majitelia a konatelia firiem
  • Každý, kto zodpovedá za výsledky predaja (vlastné, tímové alebo spoločnosti)

Každý účastník navyše získa:

  • Materiály v tlačenej podobe
  • Certifikát o absolvovaní semináru

Registrácia: 8.30 - 9.00 h

Obed: 12.15 - 13.00 h

Trvanie podujatia: 9.00 - 16.15 h


TEŠIŤ SA MÔŽETE NA TIETO ZAUJÍMAVÉ TÉMY:

1. TÉMA

Typológia obchodníka

  • Zistite, aký typ obchodníka ste
  • Aké sú vaše silné stránky a čo je pre vás v procese predaja namáhavé?

2. TÉMA

Ako predávať rozdielnym typom klientov

  • Podľa akých kritérií a signálov si môžem klienta zaradiť?
  • Praktické odporúčania pre komunikáciu a predaj 4 skupinám klientov podľa ich typológie

3. TÉMA

Ako spracovávať námietky a čeliť nesúhlasu klienta?

  • Ako rozpoznať opodstatnenú námietku od tej falošnej?
  • Kedy a ako efektívne reagovať na rôzne typy námietok?

4. TÉMA

Ako úspešne obhájiť svoje ceny?

  • Ako prezentovať cenu svojho produktu/riešenia tak, aby ju klient akceptoval?
  • Čo robiť v prípade, ak ma klient tlačí do nevýhodných podmienok a ja si nemôžem dovoliť ho stratiť?
Juraj Líška, riaditeľ konzultačnej divízie, senior konzultant, Libellius, s.r.o.
 

Juraj ako senior konzultant riadi a rozvíja konzultačnú divíziu v spoločnosti od jej počiatku. Svoje konzultantské a trénerské zručnosti si vycibril v medzinárodnej tréningovej spoločnosti, kde pôsobil šesť rokov. Je to rodený obchodník a manažér. Ako skúsený konzultant, ktorý výborne rozumie biznisu, dokáže pokryť širokú paletu potrieb klientov. Zameriava sa na projekty, ktorých cieľom je zvyšovanie výkonnosti obchodných a manažérskych tímov. Konkrétne sa špecializuje na projekty zamerané na strategické riadenie firiem a zvyšovanie kvality systému riadenia. Taktiež sa venuje školeniam na rozvoj manažérskych a obchodných zručností a koučovanie manažérov.

Registračný formulár

Ako zvyšovať výkonnosť obchodníkov

Ako zvyšovať výkonnosť obchodníkov

Naučte sa, ako riadiť a testovať výkonnosť predaja.

144,00 €