HR Marketing 2018: Ako vytvárať a realizovať moderné HR kampane

HR Marketing 2018: Ako vytvárať a realizovať moderné HR kampane

HR marketing dnes predstavuje strategickú súčasť pôsobenia HR manažérov, konzultantov a employer branding špecialistov pri vytváraní a realizácii interných a externých komunikačných kampaní a aktivít. Spoznajte kľúčové princípy moderného HR marketingu a súčasných trendov v oblasti dizajnu, copywritingu, video obsahu a nástrojov pre HR marketing. ? To všetko sa dozviete na našom seminári.

V čom sa zdokonalíte na TREND HR Academy:

  • Porozumiete kľúčovým princípom marketingu a ich aplikácii pre tvorbu HR marketingových stratégii a kampaní;
  • Spoznáte najnovšie odborné poznatky z oblasti psychológie rozhodovania a podpory angažovanosti;
  • Naučíte sa písať pútavé texty a odhalíte najčastejšie chyby v rámci HR copywritingu;
  • Budete vedieť tvoriť atraktívny vizuálny obsah, vďaka porozumeniu kľúčovým princípom moderného dizajnu a praktickým aplikáciam;
  • Budete vedieť vytvárať pútavý video a audio obsah;
  • Spoznáte najlepšie aplikácie, nástroje a zdroje podkladov pre moderný HR marketing v praxi

Každý účastník navyše získa:

  • Materiály v tlačenej podobe
  • Certifikát o absolvovaní semináru

Registrácia: 8.30 - 9.00 h

Obed: 12.15 - 13.00 h

Trvanie podujatia: 9.00 - 16.00 h


TEŠIŤ SA MÔŽETE NA TIETO ZAUJÍMAVÉ TÉMY:

  • 10 kľúčových princípov marketingu a ich aplikácia na HR potreby;
  • Psychológia rozhodovania a angažovanosti;
  • Odborné poznatky behaviorálnej ekonómie a ich využite v HR marketingu;
  • HR Copywriting - ako vytvárať pútavé a účinné texty a komunikačné posolstvá;
  • Dizajn - konkrétne rady a odporúčania pre vytváranie moderného vizuálneho obsahu;
  • Video - ako vytvoriť profesionálne video bez video agentúry; výbava, postup, najčastejšie chyby, aplikácie na finalizáciu videa;
  • Audio podcasting a jeho využitie v HR marketingu;
  • Cool Tools - najlepšie aplikácie, nástroje a zdroje podkladov pre HR marketing  

 

Oliver Jakubík, Managing Director, FLOWY
 

Ako tréner viedol firemné školenia, zážitkové workshopu a verejné prednášky pre viac 5000 účastníkov, s celkovým priemerným ratingom spokojnosti viac ako 95%. Verí, že úspešná prednáška či prezentácia je kombináciou priateľskej atmosféry, atraktívneho obsahu a schopnosti dať účastníkom konkrétne odpovede na otázku „Aký má byť zajtra môj prvý krok k zmene?”

Oliver vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy od 5 do 120 zamestnancov.

Od roku 2008 pomáha spolu s tímom 15 lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti firemného, obchodného a osobného rozvoja, v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti

Miluje objavovanie a testovanie najnovších trendov v oblasti manažérskeho a osobnostného rozvoja, kreatívne riešenia, cestovanie po Európe, značku Apple, jazz & chill hudbu, zmysluplné filmy a RedBull.

Registračný formulár