Konflikt manažment a zvládanie námietok

Konflikt manažment a zvládanie námietok

Základné princípy a techniky zvládania námietok a konfliktných situácií.

Efektívne zvládanie námietok a konfliktných situácií by malo patriť k základnej komunikačnej výbave každého, kto pracuje a komunikuje s ľuďmi. Veľa ľudí si myslí, že to vie. Je to skutočne tak?

Podľa prieskumov firmy Gallup z roku 2015 až 50 percent zamestnancov podalo výpoveď v zamestnaní kvôli nezhodám so svojim nadriadeným.

Na našom seminári sa dozviete, ako zvládať konfliktné situácie, predchádzať námietkam, a tiež, aké sú nové trendy vo verbálnej a neverbálnej komunikácii.    

V čom sa zdokonalíte na TREND Soft Skills Academy:

  • Zistíte aké typy ľudí poznáme a ako s nimi komunikovať 
  • Zlepšíte svoje komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • Naučíte sa lepšie zvládať a eliminovať konfliktné situácie
  • Osvojíte si techniky ako lepšie prekonávať námietky a ako im predchádzať
  • Mýty a pravdy o neverbálnej komunikácie  
  • Naučíte sa používať silné slová vo verbálnej komunikácii
  • Zlepšíte sa v dávaní a prijímaní spätnej väzby 

Každý účastník navyše získa:

  • Materiály v tlačenej podobe
  • Certifikát o absolvovaní semináru

Registrácia: 8.30 - 9.00 h

Obed: 12.15 - 13.00 h

Trvanie podujatia: 9.00 - 16.00 h


TEŠIŤ SA MÔŽETE NA TIETO ZAUJÍMAVÉ TÉMY:

Od nesprávnej komunikácie ku konfliktu

  • Nesprávna komunikácia = konflikt
  • Najčastejšie chyby v komunikácii
  • Základné piliere efektívnej komunikácie
  • Empatické počúvanie

Neverbálna komunikácia ako ju nepoznáte

  • Nový pohľad na neverbálnu komunikáciu
  • Technika raportu – ako sa „naladiť na rovnakú vlnovú dĺžku“ a eliminovať vznik konfliktu
  • Kalibrácia klienta – pochopenie neverbálnych prejavov klienta na základe jeho individuality
  • Prispôsobenie intonácie

Verbálna komunikácia a sila slova

  • Zásady efektívnej verbálnej komunikácie
  • Ako prispôsobiť jazyk komunikačnému partnerovi
  • Sila slova a silné slová 
  • Základné komunikačné typy ľudí a ako s nimi hovoriť
    • Vizuálny
    • Auditívny
    • Kinestetický
  • Správne kladenie otázok

Konflikty a námietky a ako im predchádzať

  • Vznik, príčiny a dôsledky konfliktov
  • Zákon kauzality
  • Emócie a konflikt manažment
  • Prevencia vzniku konfliktov
    • Technika uhla pohľadu
    • Navodenie atmosféry porozumenia – pozície vnímania

Techniky na zvládanie konfliktných situácií 

  • Základné predpoklady na zvládanie konfliktov
  • Základné kroky k úspešnému zvládnutiu konfliktu
  • Technika „klaun“, technika „strom“
  • Disasociácia, odosobnenie
  • Praktické cvičenia

Námietky a ako ich zvládať

  • Čo je a čo nie je námietka
  • Ako predchádzať námietkam - „poľahčujúca okolnosť“
  • Techniky na zvládanie námietok:
    • Pozitívne preformulovanie, premostenie
    • „Double bind“, hovorenie v 2. osobe
  • Praktické cvičenia

Spätná väzba

  • Rozdiel medzi kritikou a spätnou väzbou
  • Správne dávanie a prijímanie spätnej väzby
Jaroslava Vaculčiaková, trénerka a koučka v oblasti komunikácie, soft skills a leadershipu, Antea Consulting
 

Počas 20- ročnej kariéry poskytovala tréningy a poradenstvo mnohým významným firmám, manažérom i politikom. Do roku 2012 pôsobila v najväčšej PR agentúre Seesame ako riaditeľka klientskeho servisu a spolumajiteľka agentúry. V rokoch 1998 až 2000 pôsobila na Fonde národného majetku SR v pozícii tajomníčky prezidenta prezídia. Je absolventkou štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave a doktorandského štúdia na Univerzite Komenského v Bratislave, kde získala aj titul PhD. Vzdelanie si rozšírila štúdiom marketingu v Kanade.

V roku 2013 založila spoločnosť ANTEA Consulting, v rámci ktorej pomáha ľuďom a firmám rásť a rozvíjať svoj potenciál. Pracuje s jedinečnými NLP technikami a zahraničným know- how z oblasti efektívnej komunikácie, osobnostného rozvoja manažérov a zvyšovania ľudského potenciálu. Je absolventkou certifikovaného tréningu The American Board of NLP v Londýne a medzinárodne akreditovanou trénerkou osobnostnej profilácie DISC.

Registračný formulár

Komunikácia podľa osobnostných typov

Komunikácia podľa osobnostných typov

Ako komunikovať s jednotlivými typmi ľudí z pohľadu fungovania mozgu.
Time management : Ako všetko stíhať a byť v pohode

Time management : Ako všetko stíhať a byť v pohode

Získajte návod, ako zefektívniť prácu a vyhnúť sa „chaos“ manažmentu.
Nové trendy vo verbálnej a neverbálnej komunikácii

Nové trendy vo verbálnej a neverbálnej komunikácii

Komunikačné zručnosti by mali patriť k povinnej výbave každého manažéra či lídra. Prax ale ukazuje, že to tak nie je. Podľa prieskumov firmy Gallup z roku 2015 až 50 percent zamestnancov podalo výpoveď v zamestnaní kvôli nezhodám so svojim nadriadeným.
The Rocket Model: Ako vybudovať raketový tím

The Rocket Model: Ako vybudovať raketový tím

Prečo tímy zlyhávajú a čo robiť, aby tím fungoval.