Sales Mythbusters II.

Sales Mythbusters II.

Ako zlepšiť kvalitu zákazníckych vzťahov a lepšie spoznať ich potreby.

Aké sú najčastejšie mýty pri vedení obchodných stretnutí, príprave obchodných ponúk, vyjednávaní a celkovom manažmente predaja a rozvoja zákazníckych vzťahov? 

V čom sa na TREND Sales Academy zdokonalíte a na aké témy sa môžete tešiť:  

  • Ako využiť moderné poznatky behaviorálnej ekonómie a psychológie rozhodovania pri predaji
  • Základná zmena paradigmy predaja
  • Aktivácia spúšťačov nákupného rozhodnutia -  lepšie porozumenie skrytým procesom rozhodovania a ovplyvňovania konania
  • Predstavenie ponuky podľa modelu Why - How - What (Sinek)
  • Sugestívna a manipulatívna komunikácia - identifikácia, využitie a obrana v praxi
  • Originálna argumentačná typológia REES
  • Social Selling - kľúčové východiská a princípy, ako na Social Selling Index v praxi, najčastejšie chyby a nevyužitý potenciál
  • Systematický rozvoj potenciálu zákazníckych vzťahov
  • Reálne príklady  a odporúčania do každodennej obchodnej praxe

Každý účastník navyše získa:

  • Materiály v tlačenej podobe
  • Certifikát o absolvovaní semináru

Registrácia: 8.30 - 9.00 h

Obed: 12.15 - 13.00 h

Trvanie podujatia: 9.00 - 16.00 h


 

Oliver Jakubík, Managing Director, FLOWY
 

Ako tréner viedol firemné školenia, zážitkové workshopu a verejné prednášky pre viac 5000 účastníkov, s celkovým priemerným ratingom spokojnosti viac ako 95%. Verí, že úspešná prednáška či prezentácia je kombináciou priateľskej atmosféry, atraktívneho obsahu a schopnosti dať účastníkom konkrétne odpovede na otázku „Aký má byť zajtra môj prvý krok k zmene?”

Oliver vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy od 5 do 120 zamestnancov.

Od roku 2008 pomáha spolu s tímom 15 lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti firemného, obchodného a osobného rozvoja, v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti

Miluje objavovanie a testovanie najnovších trendov v oblasti manažérskeho a osobnostného rozvoja, kreatívne riešenia, cestovanie po Európe, značku Apple, jazz & chill hudbu, zmysluplné filmy a RedBull.

Registračný formulár

Komunikácia podľa osobnostných typov

Komunikácia podľa osobnostných typov

Ako komunikovať s jednotlivými typmi ľudí z pohľadu fungovania mozgu.