Sales Mythbusters II.

Sales Academy Začína o

Sales Mythbusters II.

Termíny Miesta Cena kurzu
15. marec 2018 BRATISLAVA | Apollo Hotel 228,00 € s DPH


Ako zlepšiť kvalitu zákazníckych vzťahov a zo vzťahu vybudovať partnerstvo

Ako rozvíjať, budovať zákaznícke vzťahy, loajalitu a dlhodobé partnertvá. Interaktívne školenie zamerané na zlepšenie vzťahov so zákazníkmi a na lepšie spoznanie ich potrieb.

V čom sa zdokonalíte na TREND Sales Academy:

  • Spoznáte najčastejšie chybné informácie a mýty o riadení zákazníkoch vzťahov
  • Porozumiete významu a strategickým princípom riadenia a rozvoja zákazníckych vzťahov
  • Budete vedieť lepšie spoznať zákaznícke potreby a efektívne predstaviť vhodné riešenie, produkt, alebo službu
  • Lepšie porozumiete skrytým procesom rozhodovania a ovplyvňovania konania
  • Získate konkrétne, praktické a okamžité výsledky prinášajúce techniky, postupy a odporúčania do každodennej obchodnej praxe 

Každý účastník navyše získa:

  • Materiály v tlačenej podobe
  • Certifikát o absolvovaní semináru

Registrácia: 8.30 - 9.00 h

Obed: 12.15 - 13.00 h

Trvanie podujatia: 9.00 - 16.00 h


TEŠIŤ SA MÔŽETE NA TIETO ZAUJÍMAVÉ TÉMY:

Sales Mythbusters II.

  • Súčasná dynamika B2B zákazníckych vzťahov
  • 3 úrovne zákazníckych očakávaní
  • Analýza a model ISPA
  • Predaj cez víziu podľa modelu Golden Circle WHW (Simon Sinek) v praxi
  • Sugestívny a manipulatívny predaj
  • 10 kľúčových princípov účinného riadenia a rozvoja zákazníckych vzťahov
  • 5 najčastejších chýb strategického CRM
  • Spoločná diskusia, zdieľanie skúseností, reálne príklady z praxe a prípadové štúdie
Oliver Jakubík, Managing Director, FLOWY
 

Ako tréner viedol firemné školenia, zážitkové workshopu a verejné prednášky pre viac 5000 účastníkov, s celkovým priemerným ratingom spokojnosti viac ako 95%. Verí, že úspešná prednáška či prezentácia je kombináciou priateľskej atmosféry, atraktívneho obsahu a schopnosti dať účastníkom konkrétne odpovede na otázku „Aký má byť zajtra môj prvý krok k zmene?”

Oliver vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy od 5 do 120 zamestnancov.

Od roku 2008 pomáha spolu s tímom 15 lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti firemného, obchodného a osobného rozvoja, v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti

Miluje objavovanie a testovanie najnovších trendov v oblasti manažérskeho a osobnostného rozvoja, kreatívne riešenia, cestovanie po Európe, značku Apple, jazz & chill hudbu, zmysluplné filmy a RedBull.

Registračný formulár

Komunikácia podľa osobnostných typov

Komunikácia podľa osobnostných typov

Ako komunikovať s jednotlivými typmi ľudí z pohľadu fungovania mozgu.

180,00 €