Time management : Ako všetko stíhať a byť v pohode

Time management : Ako všetko stíhať a byť v pohode

Získajte návod, ako zefektívniť prácu a vyhnúť sa „chaos“ manažmentu.

So zvyšujúcim sa tlakom ťažšie rozoznávame priority a máme menej priestoru na rozvoj a inovácie. Ako zladiť vlastné ciele s pracovnými a ako získať priestor na vytvorenie vhodného balansu?

Tréning podá sumár odporúčaní, ako len nehasiť problémy, ale robiť to, čo je dôležité, a popri riešení pracovných úloh nachádzať priestor aj na svoje aktivíty a napĺňanie vlastných cieľov. Správnym plánovaním a spravovaním svojich činností predídete vyčerpaniu, zostanete výkonný a stále motivovaný. Získate väčšiu slobodu, lepšie výsledky a viac voľného času. V neposlednom rade sa naučíte, ako ušetriť čas aj na odpočinok.

V čom sa zdokonalíte na TREND Soft Skills Academy:

  • Prečo je dôležité stanoviť cieľ a ako to robiť tak, aby to fungovalo
  • Ako si stanoviť priority a ako sa efektívne zorientovať počas dňa
  • Čo sú nástroje, ktoré pomáhajú šetriť čas, ako spravovať priority
  • Ako dosahovať ciele kedykoľvek a nájsť balans medzi prácou a súkromím

Každý účastník navyše získa:

  • Materiály v tlačenej podobe
  • Certifikát o absolvovaní semináru

Registrácia: 8.30 - 9.00 h

Obed: 12.15 - 13.00 h

Trvanie podujatia: 9.00 - 16.15 h

Tomáš Gróf,  certifikovaný lektor a kouč

Tomáš vyštudoval Financie bankovníctvo a investovanie na EU v Bratislave. Má dlhoročné skúsenosti na manažérskych pozíciách v oblasti vedenia ľudí a obchodných tímov. Ako certifikovaný lektor a kouč pôsobí od roku 2011. V rámci lektorskej praxe sa zameriava najmä na zlepšovanie manažérskych zručností, komunikácie, time managementu, koučingu a vedenia ľudí.  Vo svojich tréningoch využíva nácviky praktických situácií, hry prepojené s praxou ako i rôzne kreatívne techniky. Účastníci jeho tréningov oceňujú najmä pestré skúsenosti z praxe a skvelú atmosféru. K jeho klientom patria spoločnosti ako Bekaert, Embraco Slovakia, Colas, Johnson Controls International a mnohé ďalšie. 

Registračný formulár

Nové trendy vo verbálnej a neverbálnej komunikácii

Nové trendy vo verbálnej a neverbálnej komunikácii

Komunikačné zručnosti by mali patriť k povinnej výbave každého manažéra či lídra. Prax ale ukazuje, že to tak nie je. Podľa prieskumov firmy Gallup z roku 2015 až 50 percent zamestnancov podalo výpoveď v zamestnaní kvôli nezhodám so svojim nadriadeným.
Konflikt manažment a zvládanie námietok

Konflikt manažment a zvládanie námietok

Základné princípy a techniky zvládania námietok a konfliktných situácií.
The Rocket Model: Ako vybudovať raketový tím

The Rocket Model: Ako vybudovať raketový tím

Prečo tímy zlyhávajú a čo robiť, aby tím fungoval.